Home

Ads

Google Search powered by SpyMASTER

Tuesday, July 27, 2010

Nice Monday.. hehe

Walaupun hari isnin adalah hari yang paling tak best bagi kebanyakan orang tetapi hari semalam berlainan pula bagi aku sebab aku dah tau apa yang aku nak buat sebagai penambahan pada projek robot aku.. hahaha.. Tiba2 aku rasa terlebih bersemangat plak.. Sebab setiap hari isnin aku akan berjumpa dengan lecturer yang supervise aku punya projek untuk membentangkan projek aku.. Dan sedikit sebanyak aku akan mendapat idea baru.. Mencipta robot ni adalah cita2 aku sejak aku kecil lagi.. So,sekarang ni lah masa untuk aku tunaikannya.. Btul tak kawan2??.. Ramai kawan2 yang support aku tetapi ada juga yang agak men"down" kan aku.. Tapi aku tak kisah pun.. Tak de hal lah.. Setakat dia bercakap " Asyik2 buat robot" apa lah sangat effect nya kat aku.. Kalau dia rasa dia dah hebat sangat.. Try la buat.. Sekadar cakap je apa guna.. Hahaha.. Alamak.. Aku ter emosi la plak.. Ok2 cool2.. Apa2 pun aku berharap sangat projek aku berjalan dengan lancar.. Yeah!!! Chaiyok2..

No comments:

Ads