Home

Ads

Google Search powered by SpyMASTER

Tuesday, August 3, 2010

Yeah.. I win!!!

Salam to all readers.. Sudah lama aku tak mengupdate blog ni.. Maklum la busy sikit.. Semakin banyak kerja yang menimbun.. Sampaikan nak mengadap laptop pun tak sempat.. Sebenarnya entri ni ditujukan kepada Ms Green yang telah menganjurkan contest Hijau.. Aku saja cuba2 nasib try dan tak sangka dipilih sebagai pemenang.. Hadiah yang diberikan sangat2 besar bagi aku.. Sedikit sebanyak dapat gak menambah duit poket aku.. Dan disini juga aku mengucapkan tahniah kepada pemenang yang lain.. To Ms Green,really thanks k.. Semoga murah rezeki dan buat lagi contest2 macam ni lagi.. hehe

2 comments:

Anip™ said...

wah..best nyer..hehe..

ms.GrEEn said...

uiks..nama aku ade mention sini..terharunyer aku! hehehe..ala no big deal la...papepon thanx for the doa..yep if murah rezeki aku...duit kaler ijau2 tuh plak aku nk kasik..hehehe

Ads