Home

Ads

Google Search powered by SpyMASTER

Thursday, March 17, 2011

Hujan Radiasi. Oh no!!!


Haha. Sejak kebelakangan ni,aku tengok ramai yang post status kat FB tentang hujan radiasi hasil daripada letupan reaktor nuklear di jepun. OMG. Adakah benar kesahihannya? Sebelum aku kuar meeting dengan rakan-rakan tadi,sempat gak aku tengok buletin utama kat TV3. Radiasi dah mula tersebar di Jepun tetapi dalam kuantiti yang kecil. Pada pendapat aku la,apa yang dirisaukan boleh berlaku gak kerana berdasarkan kajian,kesan radiasi nuklear boleh mencecah sehingga 100 tahun barulah radiasi tersebut hilang dan dunia ini adalah berputar. Radiasi tersebut berlegar-legar di udara. Kemungkinan ia mungkin akan mengikuti pergerakan angin dan hujan. Wah. Siapa yang kena hujan ni boleh jadi wolverine la. Mutan. Apa-apa pun, ini hanya lah teori aku. Kita tunggu sahaja makluman dari para-para saintis dan pihak-pihak berkuasa. Yang penting sediakan payung sebelum hujan. Kang ada yang bermutasi macam X-MEN plak. hahaha


2 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

Hahahhaaaa... memang gila... pepehal pun... aku orang Paloh... heheheheee...

SpyMASTER said...

haha.. wah.. org kluang ye..

Ads