Home

Ads

Google Search powered by SpyMASTER

Thursday, March 17, 2011

Kegilaan berblogging semula

Yezza. Setelah sekian lama aku tak update blog ni,tiba-tiba pagi ni pada lebih kurang 4.14 am,aku terasa nak update blog aku. Haha. Tiba-tiba je ek. Apa pun x boleh la. Sebenarnya aku baru je siapkan blog kelab motor aku. Yeah. Kelab Belia 135LC Kluang. Sebuah kelab berdaftar ye. Bukan haram punya. Aku tak layan rempit-rempit ni. Say No To Rempit!! Sebenarnya dah lama aku nak tubuhkan kelab ni,sejak dari awal tahun 2010 lagi. Selepas berbulan-bulan perancangan yang akhirnya memakan masa lebih kurang setahun,akhirnya pada tanggal 12 Mac 2011,kelab ini berjaya ditubuhkan dengan jayanya sambil bersaksikan pegawai dari Pejabat Belia Dan Sukan Kluang. Memang terbaik la. Gembiranya aku memang tak terkira la. Puas hati beb. Dah lama aku dengan rakan-rakan rancangkan. Diharapkan dengan tertubuhnya kelab ni,kami dapat melangkah lebih jauh dan dapat membuka mata masyarakat yang bukan semua penunggang motosikal dari kalangan belia adalah mat rempit. So,jangan la salah faham lagi kat kitorg. Tak sanggup nak menerimanya. Azam aku untuk blog peribadi aku ni plak,aku akan cuba update blog ni sekerap mungkin. Insyaallah.

1 comment:

muhamad hanif said...

yess..itu yang kita mahu kan..ajajajja

Ads