Home

Ads

Google Search powered by SpyMASTER

Friday, March 18, 2011

Kluang PC Expo 2011

Di saat kebosanan yang melampaui batasan dan takde kerja yang nak dibuat,selepas sahaja selesai menunaikan solat jumaat aku bersiap-siap untuk ke PC Expo di Kluang Mall.
Niat di hati bukan nak cari barang komputer tapi nak gi usha DSLR.
Tapi alangkah hampanya hatiku,takde satu pun DSLR dealer yang buka booth kat sini.
Hampeh betul.
Biasanya kalau PC Expo kat Persada,JB , memang banyak dealer DSLR yang buka booth masing-masing seperti Nikon,Sony dan yang lain.
Tapi berlainan rupanya PC Expo di Kluang ni. Kemeriahannya pun tak sama seperti di Persada. Haha. Baru nak sambar sebiji DSLR kalau harga berpatutan.
Takpe la,next time masih ada. D90 oh D90.

2 comments:

ct kamila said...

DSLR dah jadi trend skrg ni..

beli satu kat sy..

keke

SpyMASTER said...

tau xpe..
sy beli 3 utk awk..
haha

Ads